Concurs – Pont

Trops.ro va intinde o mana de ajutor

Orientati-va cautarea spre:

treninguri

mingi

incaltaminte

E grea cautarea, dar ganditi-va ca merita!!

Etichete: , , ,

Un comentariu la “Concurs – Pont”

  1. Stretea Razvan-Flavian spune:

    Buna ziua in cateva randuri vreau sa enumar cateva exercitii de pregatire a “portarului de handball” intreprinse si de mine pe cand practicam indragitul sport:

    1. [color=red]“Mingea Prastie” [/color]- (materiale necesare: o poarta,un portar,o minge de handbal cu maner,o coarda cauciuc de aproximativ 2m lungime)
    -se introduce coarda prin migea cu maner si se indoaie in 2 parti egale ca antrenorul sa poata prinde coarda de la capete si sa poata ghida mingea
    -portarul sta in pozitia semisezand in dreptul unei bare a portii iar la “semnalul dat” de antrenor el se va ridica si in maxim de viteza va face un pas adaugat urmat de o fandare si intinderea bratelor catre vinclul portii pt al acoperi,incercand sa-l apere………in momentul acoperiri vinclului cu mainele antrenorul va lovi in maxim de viteza cu “mingea prastie”
    – acest exercitiu se poate repeta de 10 -15 ori la fiecare colt al portii ( pt fandarile care se fac la colturile de jos ale portii portarul se va duce doar cu mana,in directia care se face fandarea,cealalta mana ramanand la o pozitie cat mai inalta)
    -prin acest exercitu antrenam si dezvoltam:viteza de reactie,rezistenta si nu in ultimul rand tabacirea palmelor :)

    2. [color=red]“Handbal-tenis”[/color]- materialele necesare: o poarta, un portar ,o racheta de tenis,si aproximativ 30-40 mingi de tenis
    -portarul ia loc in poarta in pozitie fundamentala (picioarele usor departare,genunchii usor flexati,coatele la nivelul umerilor,mainile cat mai sus)
    – de la semicercul de 9m antrenorul ii va servi suturi la poarta folosind mingile de tenis tansmise cu racheta
    -portarul va incerca sa apere cat mmai multe
    -acest exercitiu asupra unui portar va dura pana cand acesta va apara 5 mingi consecutive
    -prin acest exercitiu urmarim dezvoltarea vitezei de reactie,rezistentei si dorintei de a apara( cele 5 mingi consecutive).

Lasă un răspuns